Od dwóch lat firma Sportigio oraz koszykarski mistrz Polski, King Wilki, łączą siły, tworząc innowacyjne rozwiązania, które nie tylko zadowalają fanów, ale także podkreślają znaczenie technologii i marketingu w rozwoju klubu. Zakres współpracy między nimi obejmuje rozwijanie strony internetowej klubu oraz FanApp - dedykowanej aplikacji stworzonej z myślą o fanach, umożliwiającej współzawodnictwo i zabawę
W ciągu dwóch sezonów wspólnego działania Sportigio i King Wilków przyniosły wiele sukcesów. Razem stworzyli nową stronę internetową klubu w krótkim czasie, zapewniając fanom łatwy dostęp do najnowszych informacji, składu, tabeli, terminarza i wyników drużyny. Dodatkowo koszykarski mistrz Polski otrzymał FanApp - aplikację, która umożliwia kibicom aktywny udział w życiu klubu poprzez zabawy, konkursy oraz grywalizację między sobą.
Przemysław Sierakowski, marketing manager King Wilków, wyraził swoje zadowolenie ze współpracy: "Jesteśmy niezmiernie zadowoleni, że możemy już drugi sezon z rzędu kontynuować naszą owocną współpracę z firmą Sportigio. Nasza decyzja o kontynuowaniu partnerstwa wynika z naszej wspólnej filozofii, która podkreśla znaczenie technologii i marketingu w procesie rozwoju klubu. Już w poprzednich sezonach razem ze Sportigio osiągnęliśmy wiele sukcesów, w tym stworzenie nowej strony internetowej w rekordowo krótkim czasie oraz wprowadzenie licznych innowacji takich jak FanApp. Cieszymy się, że Sportigio zauważyło nasze dotychczasowe osiągnięcia i jesteśmy gotowi na kolejne sezony wspólnego rozwoju klubu."
Sportigio to wiodąca polska firma z rynku sportstech, działająca od 3 lat i współpracująca z ponad 50 klubami sportowymi, w tym z takimi gigantami jak Wisła Kraków, Jagiellonia Białystok, czy koszykarskim Mistrzem Polski King Wilki Morskie Szczecin. Firma dostarcza nowoczesne i proste w obsłudze strony www, które ułatwiają codzienną pracę pracownikom klubu, dają dedykowaną przestrzeń sponsorom i zawsze aktualne informacje kibicom.
Firma tworzy również autorską aplikację FanApp, która wzmacnia zaangażowanie wśród kibiców i przedłuża dzień meczowy. Kibice w ramach aplikacji zbierają punkty za każdą aktywność, typują wyniki meczów, rozwiązują quizy i grają w mini gry. To wszystko wzmacnia ich więź z klubem, co korzystnie wpływa również na sponsorów i partnerów, dając im kolejną możliwość ekspozycji i bezpośredniego dotarcia ze swoimi usługami oraz produktami.
Sportigio nie ogranicza się tylko do technologii. Dodatkowo szkoli klubowych specjalistów i strategicznie doradza w optymalnym wykorzystaniu nowych narzędzi w marketingu i codziennym funkcjonowaniu klubu.
Kontakt z firmą Sportigio:
Bartosz Sielecki
Social Media & PR Specialist
tel. +48 663 989 666
email: [email protected]